Hlavní stránka » 2006, Škoda

Žluté žihadlo mladoboleslavské automobilky – Škoda Joyster

10 března 2009 9 komentářů

Škoda JoysterZářivý koncept Joyster představený na Autosalonu v Paříži 2006 byl velmi opěvovaný jak odborníky, tak laiky. Bohužel se do sériové výroby nedostane. Určitou nadějí bylo ohlášení sériové verze, která měla jít do výroby v roce 2008. Z této šance sešlo díky množství administrativních změn ve vedení mladoboleslavské automobilky. Koncept se tedy přesunul do Škoda Auto Muzea, kde spočinul po boku dalšího prototypu Škoda Tudor.

Koncept Škoda Joyster vychází svým designem z modelů Roomster a Fabie druhé generace. V základu měl být tento koncept poháněn benzínovým motorem 1,4 o výkonu 86 koní. Spekulovalo se také ohledně použití přeplňovaných motorů TDI o výkonech 80 a 105 koní. V přípravě byla také RS verze s motorem o výkonu 140 koní, ale z té  sešlo rovněž.

Na první pohled studie Joyster zaujme třídveřovou koncepcí a sportovním vzhledem, který je netypický pro „naši“ Škodovku. Lak zářivé žluté barvy, sportovní sedačky, 18palcová litá kola a přetechnizovaná přístrojová deska – to vše bylo k vidění v Joysteru. Nechyběly ani LED světlomety, které v posledních letech zažívají boom. Automobilka Škoda nám tedy ukázala, jak by si představovala jejich nový model. Bohužel sériovky se nedočkáme.

Tato 3,6 metrů dlouhá studie Škoda Joyster měla zaujmout především mladší řidiče. 4místný interiér byl koncipován jako žluto-černý, aby ladil s celým vozem. V interiéru nechyběly ani porty pro přenosnou elektroniku typu mp3 přehrávače, navigace apod.

Video

Zdroj: Conceptcarz.com

Podobné články:

9 komentářů »

  • Mikei

    Někdy bych toto auto rád viděl někde na ulici.

  • admin (author)

    To Michal: nemůžu jinak než souhlasit, podle mého kdyby škodovka začala vyrábět Joyster, tak by s ním prorazila lépe než s novou fabií

  • Radek Michl

    Už několik let čekám, že škodovka představí tento koncept jako sériovku a stále nic. Na trh se dostávají pouze faceliftované verze stávajích automobilů. HANBA. Kdyby do showroomů dostali Joystera nebo Tudora, tak by o zisky měli postaráno, ale oni raději převezmou techniku a design z koncernu VW. Škoda Škody.

  • radar

    Souhlasím, že kdyby Joystera Škodovka představila, tak má hned seznam zájemců dlouhý jak jejich lokte. Ale jelikož je česká Škoda v područí Volkswagenu a ten jim nedovolí vyjít s něčím na světlo co by mu mohlo konkurovat, tak Joysteru se pravděpodobně nikdy nedočkáme

  • Perníček Mu

    no kdyby skodovka prodavala aj nizsi auta neco jak lambo a levnejsi a vic tunning tak si myslim ze prorazili by uz davno na trhu muzou zkusit nakou averzi , a kdyz bude se lidem moc libit tak by mohly udelat par kousku a zkusit prodat , kdyz seto uchyti muzou udelat treba na zakazku dalsi vozy atd… proste to auto musi umet prodat !!! 😉

  • augur

    Prý by sme se mohli dočkat i RS verze…Škoda Joyster se 3 dveřmy …Neměli by ani chybět LED diodové světlomety…to vše by sme měli..

    Autore, vrať se zpátky na základní školu, nebo běž raději vybalovat krabice do Kauflandu, tolik pravopisných chyb může udělat jen dement. To není kverulantství, ale rada staršího kolegy, kterého nesmírně nadzvedává fakt, že čím dál víc lidí hnusným způsobem przní naši práci.

  • admin (author)

    to augur:

    Chyb v článku jsem si byl vědom, celé Koncepty.cz procházejí postupně odbornou korekcí, nestíhá se vše najednou. Prozatím je zveřejněna upravená verze.

    Přesto díky za připomínku od staršího „kolegy“.

  • jarin

    Skoda neprebira…. skoda musi delat co chce matka VW.
    Pic up byl tez stopnut neb mame caddy.

    Driv rusove ted nemci. Nic se nezmenilo.

  • kýca

    Toto auto vypadá hrozně ani se nedivím že nešlo do výroby. Přední část docela dobrá ale ten zadek hrůza.

Komentáře k článku:

Zanech komentář, nebo trackback z tvé vlastní stránky. Můžeš také odebírat náš RSS kanál .

Buď slušný, piš čtivě, k tématu a žádný spam.

Můžeš využít tyto tagy:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Tento magazín podporuje Gravatar.