Žluté žihadlo mladoboleslavské automobilky – Škoda Joyster

Škoda JoysterZářivý koncept Joyster představený na Autosalonu v Paříži 2006 byl velmi opěvovaný jak odborníky, tak laiky. Bohužel se do sériové výroby nedostane. Určitou nadějí bylo ohlášení sériové verze, která měla jít do výroby v roce 2008. Z této šance sešlo díky množství administrativních změn ve vedení mladoboleslavské automobilky. Koncept se tedy přesunul do Škoda Auto Muzea, kde spočinul po boku dalšího prototypu Škoda Tudor.

Koncept Škoda Joyster vychází svým designem z modelů Roomster a Fabie druhé generace. V základu měl být tento koncept poháněn benzínovým motorem 1,4 o výkonu 86 koní. Spekulovalo se také ohledně použití přeplňovaných motorů TDI o výkonech 80 a 105 koní. V přípravě byla také RS verze s motorem o výkonu 140 koní, ale z té  sešlo rovněž.

Na první pohled studie Joyster zaujme třídveřovou koncepcí a sportovním vzhledem, který je netypický pro „naši“ Škodovku. Lak zářivé žluté barvy, sportovní sedačky, 18palcová litá kola a přetechnizovaná přístrojová deska – to vše bylo k vidění v Joysteru. Nechyběly ani LED světlomety, které v posledních letech zažívají boom. Automobilka Škoda nám tedy ukázala, jak by si představovala jejich nový model. Bohužel sériovky se nedočkáme.

Tato 3,6 metrů dlouhá studie Škoda Joyster měla zaujmout především mladší řidiče. 4místný interiér byl koncipován jako žluto-černý, aby ladil s celým vozem. V interiéru nechyběly ani porty pro přenosnou elektroniku typu mp3 přehrávače, navigace apod.

Video

Zdroj: Conceptcarz.com

9 Comments

  1. Mikei 18/02/2010
  2. admin 18/02/2010
  3. Radek Michl 11/04/2010
  4. radar 14/05/2010
  5. Perníček Mu 16/07/2010
  6. augur 22/07/2010
  7. admin 22/07/2010
  8. jarin 11/02/2011
  9. kýca 09/03/2011

Přidat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..