Tato studie je opravdu revoluční v použítém povrchovém materiálu karoserie. Byla totiž použita namísto klasických ocelových plechů speciální pružná tkanina napnutá na kostře z ocelo-karbonových kompozitů. GINA znamená Geometry and functions In N Adaptions což přeneseně znamená možnost přizpůsobivosti vozidla podmínkám.
Tím je myšleno například to , že tkanina se při vyšších rychlostech přizpůsobí a pomůže vozu výrazně lepší aerodynamikou. Pohyby tkaniny jsou řízeny elektropneumatickým systémem který se zapíná například při otevírání dveří což umožňuje elastičnost použité tkaniny která se jen napne a umožní pohyb dveří. Také při rozsvěcování světel které jsou ve vypnutím stavu zakryté tkaninou se tkanina „odhrne“ a světla na vás skoro mrknou. Stejný princip umožnuje přístup k motoru.
Díky konstrukci z oceli a karbonu se nemusí nikdo bát kvůli bezpečnosti v tomto konceptu Bmw GINA. Na tu byla myšleno a kostra z zmíněných materiálů bezpečně chrání posádku i přes absenci klasických plechů. Tato technologie napnutí tkaniny na ocelovou kostru byla využita při vývoji BMW Z4 M Roadster a BMW Z4 M Coupé.