Hlavní stránka » Kia

Dravý Track’ster od automobilky Kia

12 července 2014 Žádný komentář

kia Tackster Asijská Kia nelení a chrlí na nás jeden zajímavý koncept za druhým – tentokrát přišla s dravým konceptem Track’ster – už dle názvu nejspíše tušíte, že nepůjde od podlahy o nový automobil, ale o vyžití prověřené platformy sériovky Soulu. Ta vychází ještě z dřívějšího prototypu Soulster. Co si tedy pro nás Kia tentokrát připravila?

Nadupaný sporťák s přeplňovaným motorem se silou rovných 250 koní a ojbemu 2 litrů. Motor pohání všechna kola, takže se můžete těšit na pořádnou trakci. Této automobilce se už mnohokrát vyplatilo nechat navrhovat nové vozy jiná designová centra, než ta v Korei, takže tentokrát s Tracksterem přišla kalifornská designová odnož.

Výraznější řezání hlavního chladiče, stejně s maskulinními tvary boků nám napovídají, jak může vypadat nová generace právě dnes již kultovního Soulu. Karbonová vlákna v nárazníku a přehršel LED světel však ani tentokrát nečekejte. Ve své době šlo sice o designově svébytné auto, které se ne zrovna dobře prodávalo, ale solidně si polepšilo a Track’ster má tedy na čem stavět.

Na první pohled v sobě tento koncept ukrývá několik designových rysů slavných mini vozítek – ať už německo-britských MINI (fandové se snad neurazí, ale nebýt BMW, tak tato značka nejspíše už neexistuje), nebo italského Fiatu se svou legendární 500.

Výkon motoru je přenášen na všechny 4 kola – vpředu mají roozměry 245/40 a vzádu 285/35 – obě jsou to sportovní verze PS2 Michelin Pilot.

Interiér navazuje na sněhově bílý exteriér s oranžovými prkvy. Zde k nim přidává ještě granitově šedivou. Jestli se dostane Trackster v této podobě do sériovky je ve hvězdách. Moc na to nesázíme, ale kdy už se Nissan pochlapil a poslal venk ostrou verzi Juku, mohla by i Kia. Co myslíte vy?

Podobné články:

Komentáře k článku:

Zanech komentář, nebo trackback z tvé vlastní stránky. Můžeš také odebírat náš RSS kanál .

Buď slušný, piš čtivě, k tématu a žádný spam.

Můžeš využít tyto tagy:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Tento magazín podporuje Gravatar.