Hlavní stránka » 2009, Cadillac

Cadillac Converj – elektrický zázrak

30 března 2009 Žádný komentář

Cadillac Converj4-místný osobní Converj koncept má ukázat, jak GM snoubí revoluční elektrický pohon nazývaný Voltec a luxusní kupé s typickým Cadillac bezkompromisním designem. Converj je určen pro zákazníky Cadillacu kteří chtějí vůz který kombinuje luxusní vůz s kvalitními materiály který je poháněn elektromotorem.

Systém Voltec se skládá z 16-kWh baterie a 4 motor-generátorů které jsou primírním pohonem vozidla. Baterie se skládají z 220 lithium-iontových článků, které poskytují sílu k pohonu Converj až 40 mil bez použití paliva nebo produkcí emisí. Baterie je integrovaná do podvozku a je schopna se nabíjet z elektrické energie z rozvodné sítě, při dobíjení ze zásuvky na 240V trvá akumulátoru se nabít na maximum za přibližně 3 hodiny,pokud z 120V trvá to o 5 hodin dýl.

Pokud ůroveň nabití vozu klesne pod určitou mez zapojí se klasický motor a začne se díky motor-generátoru znovu nabíjet. Motor-generátor zajišťuje konstantní dodávku elektrické energie pro stovky kilometrů dokud nedojde k připojení do zásuvky k dobití baterie. Tento systém eliminuje obavy, která přichází s řízením čistě elektrická vozidla, které nenabízejí většinou žádný záložní systém napájení .

Celý futuristický vzhled této studie Cadillac Converj podtrhují 21-palcová (ve předu) a 22-palcová (vzadu) kola které vozu dodávají významnou vyváženost a rovnováhu. V celoskleněné střeše jsou zabudovány solární články které podporují dobíjení akumulátorů. Interiér je tónován do bílé semiš barvy v horní části horizontálně rozčleněného interiéru a v dolní části černé kůže kombinovanou s prvky z leštěného hliníku. Pro zájem kupujících o ekologické materiály bylo zakomponován například koberec z vlny,nebo materiály obsahujíc hedvábí apod.

Video

Podobné články:

Komentáře k článku:

Zanech komentář, nebo trackback z tvé vlastní stránky. Můžeš také odebírat náš RSS kanál .

Buď slušný, piš čtivě, k tématu a žádný spam.

Můžeš využít tyto tagy:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Tento magazín podporuje Gravatar.