Automobilka Nissan má v plánu se stát největším výrobcem Z. E. (Zero Emissions = nulové emise) vozů. Pokračováním této ekologické ideologie je nový dvoumístný model nazvaný Nissan Land Glider. Na první pohled vůz vypadá prazvláštně, protože stejně jako koncept L1 od Volkswagenu využívá velmi štíhlé konstrukce. Díky úzkému profilu vozu jsou sedadla (2) řazeny za sebou.
Hlavní zvláštností tohoto vozu je ale naklánění do zatáček a to až o 17 stupňů. Toto naklonění řídí počítač podle posunu kniplu (ano tento vůz postrádá klasický volant) a rychlosti automobilu. Díky tomu dokáže vůz bezpečněji projet zatáčkou.
Jako pohon pro Nissan Land Glider byly použity 2 elektromotory, které jsou umístěny u zadní nápravy a jsou napájeny z lithium-iontových baterií. Baterie jsou umístěny v podlaze a mohly by být nabíjeny dokonce bezdrátovým přenosem el. energie. Avšak použití této technologie v automobilech je opravdu jen zvuk budoucnosti a budeme si muset počkat na podobné výdobytky technologie počkat.
Při projektování tohoto neotřelého vozítka konstruktéři vycházeli z toho, že více jak polovina obyvatel na světě žije v městě. Proto tímto směrem zaměřili svoje myšlenky a vzešel z toho právě Land Glider. Ten je se svými rozměry (délka 3,1 m, šířka 1,1 m, výška 1,415 m) jako dělaný pro provoz v městě. Při masivním využívání podobných automobilů, by pravděpodobně odpadl problém ve městech s nedostatkem parkovacích míst. Přeci jenom tento model je skoro o polovinu užší než klasické vozidlo.