Hlavní stránka » 2006, Hyundai

Hyundai I-mode – vesmírný koráb

15 března 2009 Žádný komentář

hyundai i-modeTento vůz vytvořený spoluprácí firem které jsou špičky ve svých oborech: Bayer MaterialScience AG, Keiper a LG Electronics kombinuje nové technologie, ekologický přístup a nový směr designu. Každá z těchto firem přidala něco nového do této studie a dohromady vytvořili neuvěřitelný koncept.

Firma Bayer přispěla novými prvky karoserie, které dokáží samozacelit menší oděrky a škrábance. Společnost Makrolon příchozí z optického průmyslu obdařila tento koncept novým systémem skel „BayVision“ a světelnými čočkami Collimator. Díky multimediálním a zábavným systémem dodaným společností LG se tato studie Hyundai I-mode dokáže stát součástí digitální domácnosti.

Společnost Keiper dodale patentovaný systém sedadla Swivel Seat, který měl tímto způsobem světovou premiéru. Vtip je v tom, že sedadlo Swivel seat lze snadno otočit tak, aby spolujezdec seděl obličejem k druhé i třetí řadě sedadel. V tomto konceptu I-mode chybí B sloupek karoserie takže po otevření dveří se vám naskytne pohled na celý interiér tónovaný do hnědé barvy. Interiér v sobě snoubí kombinaci kůže v světle hnědých barvách a leštěné povchy které dohromady dávají interiéru luxusní nádech.

I-mode je vybaven novým vznětovým motorem o objemu 2.2 litru, který nejdříve převádí přiváděný vzduch do nízkotlakového turbodmychadla, odkud je směrován do vysokotlakového a tím dosahuje největšího výkonu: 158kw (215 k) a 461 N.m točivého momentu. Motor je doplňen 6-stupňovou automatickou převodovkou. Výroba motoru začne v roce 2009 standardní verzí (s jedním turbodmychadlem), avšak verze s 2 turbodmychadly se objeví v první půlce roku 2011.

Video

Podobné články:

Komentáře k článku:

Zanech komentář, nebo trackback z tvé vlastní stránky. Můžeš také odebírat náš RSS kanál .

Buď slušný, piš čtivě, k tématu a žádný spam.

Můžeš využít tyto tagy:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Tento magazín podporuje Gravatar.