Tento vůz vytvořený spoluprácí firem které jsou špičky ve svých oborech: Bayer MaterialScience AG, Keiper a LG Electronics kombinuje nové technologie, ekologický přístup a nový směr designu. Každá z těchto firem přidala něco nového do této studie a dohromady vytvořili neuvěřitelný koncept.
Firma Bayer přispěla novými prvky karoserie, které dokáží samozacelit menší oděrky a škrábance. Společnost Makrolon příchozí z optického průmyslu obdařila tento koncept novým systémem skel „BayVision“ a světelnými čočkami Collimator. Díky multimediálním a zábavným systémem dodaným společností LG se tato studie Hyundai I-mode dokáže stát součástí digitální domácnosti.
Společnost Keiper dodale patentovaný systém sedadla Swivel Seat, který měl tímto způsobem světovou premiéru. Vtip je v tom, že sedadlo Swivel seat lze snadno otočit tak, aby spolujezdec seděl obličejem k druhé i třetí řadě sedadel. V tomto konceptu I-mode chybí B sloupek karoserie takže po otevření dveří se vám naskytne pohled na celý interiér tónovaný do hnědé barvy. Interiér v sobě snoubí kombinaci kůže v světle hnědých barvách a leštěné povchy které dohromady dávají interiéru luxusní nádech.
I-mode je vybaven novým vznětovým motorem o objemu 2.2 litru, který nejdříve převádí přiváděný vzduch do nízkotlakového turbodmychadla, odkud je směrován do vysokotlakového a tím dosahuje největšího výkonu: 158kw (215 k) a 461 N.m točivého momentu. Motor je doplňen 6-stupňovou automatickou převodovkou. Výroba motoru začne v roce 2009 standardní verzí (s jedním turbodmychadlem), avšak verze s 2 turbodmychadly se objeví v první půlce roku 2011.